Tuesday 6 May 2014

Korang Nak Elak Gemuk ke Korang Nak Kurus??



Ramai orang salah sangka dengan set kurus Shaklee sebenarnya. Pengedar pulak tak bagi pencerahan pada customer mereka. Orang nak beli, diorang pon main jual je. Tak de nak tanya masalah customer diorang tu macam mana kan. Sapa-sapa yang nak beli dengan ai, ai akan interview dulu tau. Sebab ai betol-betol nak tolong korang, bukan nak untung semata-mata. Then ai akan masukkan korang dalam satu group utk korang-korang yang nak kurus.. Ai percaya kalau korang jenis diet sekerat-sekerat memang ke laut la jawabnya angan-angan korang nak kurus. Bila ada group ni ai boleh follow up dan korang pon boleh support antara korang kan. Baru semangat nak kurus..ye idop? Hehe..

Hokey, untuk set kurus ni ai tawarkan 2 set.
  • Set tak nak gemuk
  • Set nak kurus

Pepandai je bagi nama camtu..haha..Sebab ai taknak nanti korang tertukar. Kalau tulis set kurus nanti tak tahu sapa yang boleh ambik. Orang gemok ke orang kurus. So ai siap-siap bagi nama kat set ni..hihi..Ye la kan, semua orang sebelum ni kurus. Takde yang lahir-lahir terus gemok..tipu sangat eh..huhu..

Korang pon tahu kan kalau kita rajin bersenam dan jaga pemakanan memang kita susah nak naik berat badan kecuali kalau metabolism korang memang semulajadi tinggi. Makan banyak selori pon badan tak naik kan.  Untuk korang-korang yang tak special sangat ni, kena la berusaha sikit untuk dapat badan cantik dan sihat.

SET TAK NAK GEMUK

Fungsi set ni lebih kepada menghalang lemak-lemak dari dalam badan korang berkumpul dan menyebabkan korang gemok ataupon buncit. Set ni terdiri dari :
-          Lecithin                      
-          Alfalfa
-          Omega Guard

Kalau yang bajet tak cukup tu ai akan suggest korang ambik Alfalfa dan Lecithin dulu pada bulan pertama. Bagi detoks dulu.. Buang toksin dalam badan baru badan rasa ringan dan mudah nak serap nutrient.  Lepas tu boleh tambah Omega Guard pulak pada bulan seterusnya.

SET NAK KURUS

Fungsi set ni pulak untuk membuang lemak-lemak lama yang dah berkurun menginap dalam badan korang. Set ni terdiri dari :
-          Herb lax
-          Lecithin
-          Omega Guard
-          Cinch shake

Kalau korang betol-betol nak kurus, ai memang akan bagi Herb lax ni sebab ni lagi power  untuk cuci usus korang. Usus ni kan tempat terkumpulnya toksin,  lemak dan lendir.  Bila dah bersih baru korang akan rasa lebih sihat. Lepas tu boleh ambik Lecithin dan Omega Guard. Baru la boleh ambik Cinch Shake untuk mantapkan body korang. Korang boleh baca fungsi setiap supplement ni kat sini.

Ni semua korang boleh ambik ikut bajet korang.  Yang penting korang sihat. Yang korang kena tahu pasal set yang ai syorkan ni bukan je untuk kurus semata-mata. Bila di amalkan selalu, insyaallah boleh meningkatkan tahap kesihatan korang. Sebab selain fungsi untuk kurus, Lecithin dan Omega Guard pon bagus untuk fungsi otak. Omega Guard pon bagus untuk memelihara kesihatan jantung.  Kat situ korang dah dapat banyak manfaat sebenarnya kan.. 


Antara testimoni diet shaklee :
 

 

 




So, apa lagi.. Jom amalkan cara hidup sihat la..:)  Kalau berminat nak cuba set yang ai cakap ni boleh la contact ai (019-2233 985)

No comments:

Post a Comment