Tuesday 15 April 2014

Offer untuk Wanita Mengandung di bulan April 2014 sahaja!!!!



As salam,

Tahniah beribu-riban tahniah ai ucapkan buat isteri-isteri yang mengandung..Korang semua adalah antara perempuan-perempuan yang bertuah sebab masih ramai yang nak anak tapi takde rezeki lagi..So jaga la zuriat cinta korang dengan baik hokey..:)

Offer yang ai nak bagi ni memang baik sangat untuk isteri-isteri mengandung..Nak-nak yang sedang bekerja. Sebab apa? Sebab ni antara salah satu push factor untuk korang berhenti dari kerja yang hanya mengkayakan orang lain. Ye la kan, bila kita kerja bersungguh-sungguh, kerja bagus, gaji tinggi, dapat bonus tiap-tiap tahun, korang sebenarnya telah berjaya mengkayakan company bos korang. Gaji korang, bonus korang tetap tak kan dapat menandingi gaji dan bonus bos korang kan..Nampak tak ayat menghasut disitu..haha..;P

Hokey la, ai sebenarnya nak offer untuk masuk jadi ahli Shaklee free.Pastu terus dapat BONUS..a’ah.. FREE..BONUS..macam mana? Kena baca sampai habis la ek..panjang skit entry ni..Tapi offer ni untuk bulan ni je la tau..bulan depan tak dapat dah offer ni..jadi baik la korang grab peluang ni betol-betol..Sebelum tu ai nak korang baca dulu testimoni dari pengguna shaklee disini.

Nak jadi ahli Shaklee secara FREE pada bulan ni korang kena beli set hamil lengkap Shaklee. Dalam set ni ada ESP, Vita-lea, Vitamin C, Vitamin B Complex, Omega Guard dan Ostematrix..Mesti ada supplement yang korang tak biasa dengar kan.. Yep..ni semua supplement a.k.a makanan tambahan. Bukan masa mengandung je kita kena ambik supplement sebenarnya..masa tak mengandung pon kita digalakkan mengamalkan supplement. Tapi bila mengandung ni kita lebih memerlukan supplement sebab kita sedang bawak 1 lagi nyawa dalam badan kita ni. Zat yang kurang boleh merbahayakan korang dan juga baby yang korang kandungkan tu. So kena jaga badan kita elok-elok..nak-nak tu adalah zuriat cinta kita..:)

ESP : Energizing Soy Protein

--> tahan 2-3 bulan



Ni adalah sumber protein terbaik. Protein kan makanan sel. Nak tahu lebih lanjut leh baca  disini. ESP akan memberi tenaga berkekalan untuk korang dan tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu korang memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal. Ada customer ni cakap mak bidan yang urut dia lepas bersalin puji kulit dia gebu.Mak aih..korang tak nak ke?

esp dah tinggal sikit dah..


Satu lagi, ESP ni memang boleh elak stretch mark masa perut korang membesar. Stretch mark tu akan buat perut korang gatal-gatal, pastu korang akan garu-garu, memang buruk beno la perut korang nanti. Kalau korang amal ESP ni insyaallah takkan ada kesan stretch mark tu. Nanti nak tunjuk perut kat doctor pon tak segan kan..hehe..

Harga : RM150
Sebulan : RM50-75
Sehari : RM1.67-2.50

Vita-lea : multi vitamin dengan zat besi
--> tahan 2-4 bulan 



Vita-lea adalah multivitamin yang lengkap dengan 28 jenis vitamin dan mineral. Banyak kan..:) Zat besi dalam Vita-lea dapat membantu korang menambah zat besi kerana kebiasaannya perempuan mengandung dan menyusu kekurangan zat besi dan jika tidak ditampung boleh menyebabkan korang mudah pitam dan lesu. Biasa kalau kurang zat besi ni doktor akan suruh makan bayam, kerang atau hati banyak-banyak. Kalau yang hb kurang pon bagus ambil Vita-lea ni. Insyaallah hb cantik je tiap-tiap bulan. Takde la kena marah dengan misi kan.

Harga : RM88
Sebulan : RM22-44
Sehari : RM0.73-1.47

Sustained Release Vita C
--> tahan 6 bulan



Vitamin C ni membantu penyerapan zat besi..kalau korang makan zat bezi sekilo pon kalau vitamin C kurang memang sia-sia je la..lagi pon korang mesti tahu kan Vitamin C ni memang bagus utk kesihatan. Boleh elak radikal bebas dan anti oksidan yang bagus. So, korang dan baby korang akan lebih sihat. Kulit pon akan lebih cantik hokey..Memang bonus utk korang..Dan yang best pasal Vita C shaklee ni dia akan dilepaskan secara berperingkat-peringkat..sebab tu nama dia sutained release..:)

Harga : RM92
Sebulan : RM15.33
Sehari : RM0.51

Vitamin B Complex
--> tahan 4 bulan



Vitamin B Complex Shaklee mengandungi vitamin-vitamin B yang lengkap dan asid folic. Klinik pon akan bagi vitamin B complex dan asid folik bila korang buat pemeriksaan kandungan. Bezanya kat sini vitamin B Complex yang klinik bagi tak lengkap vitamin B nya. Nama pon percuma kan..hehe… Vitamin dari klinik hanya ada 3 jenis kumpulan vitamin B iaitu B1 – Thiamin, B2 – Riboflavin & B3 – Niacin. Vitamin B Complex Shaklee ni pulak lengkap dengan vitamin B5 – Panthothenic Acid, B6 – Pyridoxin, B7 – Biotin & B12 – Cyanocobalamin. So, tak berapa lengkap la B Complex yang klinik bagi kan. 

Vitamin B Complex Shaklee ni pulak, korang boleh ambil sampai korang bersalin. Sebab ni boleh elak korang stress atau pon rasa nak ‘meroyan’ lepas bersalin. Lepas tu muka korang pon akan berseri sebab VIt B Complexdapat melancarkan peredaran darah. Suami tengok pon senang hati kan..:) 

Asid folik pulak memang la PENTING sbb ni nak elak kecacatan pada janin..memang penting hokey sebab ada kes babyk yg lahir tak cukup asid folik,tulang belakang nya tak boleh tak boleh tampung berat badan baby tu..dah macam lumpuh dah baby tu..kesian sangat..korang tak nak kan baby korang jadi macam tu..

Harga : RM53
Sebulan : RM13.25
Sehari : RM0.44

Ostematrix : Kalsium 
--> tahan 1 bulan



Perempuan hamil memang sinonim dengan susu kan sebab nak bagi tambah cukup kalsium. Misi pon akan suruh kita minum susu time mengandung. Tapi kalau yang elergik susu macam ai macam mana?? Ostematrix ni la yang sesuai sangat dengan korang. Ostematrix ni jugak bagus utk elak kejang-kejang kaki dan bengkak air.



Kalsium yang bagus mesti ada lengkap dengan magnesium dan Vitamin K. So kalsium akan diserap pada tahap optimum. Ai bagi perumpamaan la senang ye..Kalsium ni ibarat batu bata, magnesium pulak simen, vitamin K plaster. Batu bata mesti kena ikat dengan simen kan, pastu kena plaster baru kukuh nak buat dinding kan. Nah..Ostematrix la jawapannya. 

Harga : RM61
Sehari : RM2.03

Omega Guard : Minyak ikan+DHA+EPA
--> tahan 3 bulan 



“ Sel-sel otaknya sedang berhubung”..Korang biasa dengar ayat ni? Ayat iklan tv kan. DHA dan EPA ni memang penting utk pertumbuhan otak baby dari dalam janin lagi. Baby dalam janin akan dapat DHA melalui plasenta. So korang yang mengandung akan kekurangan DHA. Sebab tu digalakkan korang amalkan pengambilan Omega Guard ni. Bila dah bersalin nanti boleh bekalkan DHA melalui susu badan pulak. So anak korang akn dapat DHA dan EPA terbaik secara berterusan. Ni pakar ye yang sarankan. Ai tolong sampaikan je.Dan bonusuntuk korang bila ambil Omega time berpantang dan menyusu,berat korang akan cepat turun sebab Omega membakar lemak..:)

Harga : RM136
Sebulan RM45.33
Sehari : RM1.51

Harga set lengkap biasa RM580
Sebulan : RM253.91
Sehari : RM8.46 sahaja untuk kesihatan korang dan baby korang yang optimum.

Tapi kalau korang berminat jadi ahli korang akan jimat lebih dari RM100++. Then lepas ni nak beli mana-mana supplement lebih jimat. Mana OFFER nye??? Cakap FREE masuk ahli dan dapat CASH BONUS..Hokey, kalau korang nak join secara FREE bulan ni, korang kena beli set OFFER macam kat bawah ni :

~ 1 tong ESP                 = RM150
~ 1 botol Vita-lea          = RM88
~ 1 botol SR Vita C        = RM92  
~ 1 botol B Complex      = RM53
~ 1 botol Omega Guard  = RM136
~ 6 botol Ostematrix      = RM366 (banyak??ingat ye korang mengandung 9 bulan.hehe..)

Dengan beli set OFFER ni korang akan dapat : 

~ FREE membership --> korang jimat RM65
~ FREE 1 botol Ostematrix --> korang jimat RM61
~ Cash BONUS
~ Konsultansi sepanjang penggunaan supplement

Total Set OFFER ni RM885 tapi korang tak yah bayar harga ni pon. Malah boleh jimat sampai RM300...JIMATTTT KANNNN...So korang-korang yang mengandung apa lagi..Jom grab OFFER ni. 

TAPI kalau korang mengandung dan rasa tak mampu nak beli semua dalam set ni korang boleh je pilih supplement mana yang korang nak. Contoh set mengandung paling bajet ialah Vita-lea dengan Ostematrix. Lepas tu korang boleh la nak tambah supplement lain pulak. Kalau korang tak faham atau nak tanya apa-apa korang boleh sms/whatsapp/call ai sendiri.. ~ 019 - 2233 985 ~

4 comments:

  1. Replies
    1. kannn..klau la kak lyd peknen leh la try..:)

      Delete
  2. Gud lah idea aiza..rugilah sape xgrab time sale hartu..salam perkenalan siti..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann..memang rugi sikit la klau x beli time promosi..salam kenal ti..:)

      Delete